blackjack napisał: "Muszę wywiązac się z obietnicy opisania kilku kolejnych, dobrych lub wręcz bardzo dobrych miejsc do latania, jakie położone są w niewielkiej odleglości od Muszyny po stronie RS. Na peirwszy ogień "idzie" Bukova Góra.

Góra to może zbyt wielkie słowo ale daję słowo, że latanie tam (w sprzyjających okolicznościach przyrody) dostarcza naprawdę moc wrażeń. Z racji swojego położenia oraz możliwości dojazdu na samo startowisko Bukova jest popularna i często można tam spotkać latających w dobrej komitywie paralotniarzy i lotniarzy.
Pora na kilka słów o samym miejscu: startowisko, a właściwie to dwa stratowiska położone są mniej więcej w 1/3 wysokości górki. Kierunek, na który latamy to N-W(odchyłki raczej przeszkadzają). Deniwelacja przyjmowana do oceny warunków ok. 80-100 m z tego też powodu jeśli wieje mniej niż 4 m/s i nie ma termiki możemy spokojnie odpuścić sobie to miejsce. W termiczne dni jest cudnie!!!! Olbrzymia dolina znajdująca się na przedpolu generuje szerokie, często mocne kominy, które potrafią zabrać nawet z 20m.

Dojazd: granicę przekraczamy przez przejście graniczne w Leluchowie i kierujemy się w stronę Preszowa. Po dojeździe do m. Lipany szukamy stacji benzynowej zlokalizowanej po prawej stronie drogi. Tuż przed tym obiektem skręcamy w prawo, mijamy przejazd kolejowy, przejeżdżamy przez most i zaraz za mostem skręcamy w lewo kierując się w stronę m.Dacov. Dojeżdżając do niej pilnie obserwujemy prawą stronę drogi, przed kamiennym krzyżem skręcamy w prawo i dalej jadąc drogą asfaltową docieramy na niewielką przełęcz. po lewej stronie widać już Bukovą, z resztą w "dobre" dni widać nie tylko górkę ale i glajty nad nią. Dojazd do startowisk możliwy nawet samochodem osobowym - niestety tylko wtedy, gdy jest sucho. samochody trzeba zostawiać w taki sposób, by nie tarasować drogi dojazdowej do okolicznych pól. Startowisko nr 1(umownie rzecz biorąc) zlokalizowane jest przed lasem sosnowym, łatwe ale nie dające pewności na załapanie czegoś konkretnego. Po starcie skręcamy w prawo i liczymy, że wiatr i termika zrobią swoje :-)) Startowisko nr 2 zlokalizowane jest ok. 300 m dalej, oznaczone ickami. Po starcie z "dwójki" trzeba skręcić w lewo i pozwolić się "wynieść" nad las a później to już pestka.